A Decrease font size. A Reset font size. A Increase font size.

O nas2023-02-15T14:13:19+01:00

Zgodovina SeneCure Vojnik

Želja po izgradnji doma za starejše ima v občini Vojnik dolgo zgodovino. Krajan Vojnika g. Franc Špes, je z donacijo zemljišča za dom omogočil da je bil na pobudo občanov, občine in pripravljenostjo zasebnega podjetja, zgrajen Dom starejših občanov, tudi v Vojniku.

Dom je prve stanovalce sprejel 5. maja 2003 leta.

Predstavitev doma

Z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti je sklenjena koncesijska pogodba za 154 mest, z dodatnim povečanjem za 10 % pa predstavlja skupaj 169 mest.  V Domu imamo 12 troposteljnih sob, 53 enoposteljnih in 40 dvoposteljnih sob.

V našem domu je standard dvoposteljna bivalna enota z lastno kopalnico, nadstandardne  so enoposteljne bivalne enote, medtem ko bivanje v troposteljnih negovalnih sobah obravnavamo kot podstandard.

Dom ima lep ograjen vrt, kjer se stanovalci in obiskovalci lahko sprehajajo in občudujejo naravo.

Lokacija

Vojnik je idilično gručasto naselje, ki leži na severovzhodnem delu celjske kotline ob regionalni cesti Celje-Slovenske Konjice. Poleg naselja Vojnik, ki se širi okoli starega trškega jedra, naselje vključuje še zaselke Gmajna, Gorica, Kurjastec, Petelinjek in Pod Tomažem. Vojniku, ki leži približno 10km od Celja, daje svoj poseben čar reka Hudinja, ki teče skozi naselje, na severu ga omejuje Vojniški hrib (394m), na vzhodu pa Tomažev hrib (444m). Vojnik ima pestro gostinsko ponudbo, prav tako pa je v naselju večji trgovski center, več cvetličarn in drugih manjših trgovin z oblačili ter obutvijo. Večina prebivalcev se vozi na delo v Celje, s katerim je Vojnik povezan z redno primestno avtobusno linijo. Naselje nudi veliko možnosti za sprehode v naravi: na Tomažev hrib, do bližnjega urejenega ribnika, v park ob reki Hudinji, veliko naših stanovalcev pa se poda na sprehod do kakšne izmed štirih vojniških cerkva: do župnijske cerkve Sv. Jerneja, ki je ena izmed najmogočnejših cerkva  v tem delu dežele, mimo cerkve sv. Florjana se lahko podamo po stopnicah na vrh Vojniškega hriba, kjer stoji cerkev Device Marije sedmih žalosti ali pa se napotimo na Tomažev hrib, kjer stoji cerkev Sv. Tomaža.

Kako do nas

Po avtocesti se peljete do Celja in izstopite pri izhodu “Celje center”. Nato zavijete v križišču desno v smeri Maribora proti Vojniku. V Vojniku boste prišli do semaforiziranega križišča (na levi strani boste videli pokopališče), v katerem zavijete desno in se peljete v center Vojnika do naslednjega križišča, kjer boste pri lekarni in Zdravstvenem domu (na desni strani) zavili desno. Druga možnost je dostop z zavijanjem na desno pri drugem semaforju s celjske smeri, nato naravnost do Zdravstvenega doma. Nato takoj v naslednjem odcepu zavijete levo in se držite desne ceste. Po kratkem klancu boste prispeli do naše stavbe, ki stoji na desni strani.

”Z vsemi, ki skupaj preživljamo dneve in soustvarjamo vsak dan v domu bom z razprtim naročjem do soljudi poskusila osrečiti vse, ne le stanovalce, temveč tudi tiste, ki se trudijo prisluhniti njihovim željam, jim dati občutek domačnosti ter jim zapolniti čas z najrazličnejšim dogajanjem.

‘Ena od velikih skrivnosti življenja je, da je zares kaj vredno le tisto, kar naredimo za druge.’ (Lewis Carroll)”